Baru 11 Bulan Nikah Suami Kant0i Cur4ng, Bila Ke Pejabat Agama Bagi Alasan Isteri Tak Sediakan Sarapan. Sekali Ustaz Tu Jawab Balik..

Baru 11 Bulan Nikah Suami Kant0i Cur4ng, Bila Ke Pejabat Agama Bagi Alasan Isteri Tak Sediakan Sarapan. Sekali Ustaz Tu Jawab Balik..

Tular video rakaman perkongsian seorang wanita tentang kecur4ngan suaminya dan lebih menyedihkan, pasangan itu baru sahaja 11 bulan mendirikan rumah tangga.

Menerusi rakaman itu yang kini hangat diperkatakan di Twitter, wanita berkenaan difahamkan pernah memberikan suaminya peluang kedua namun ia disia-siakan lelaki tersebut.

Kantoi cur4ng lagi untuk beberapa kali tak tahu. Bukan sikit sikit ya cur4ng awak.”

Berdasarkan video itu juga, wanita berkenaan sempat menunjukkan wanita-wanita yang dihubungi suaminya menerusi satu aplikasi temu janji.

Antara yang pernah dilakukan suaminya adalah menipu dengan berkata dia perlu bertugas tetapi rupa-rupanya dia ada mengajak perempuan lain untuk berjumpa.

Bukan itu sahaja, ketika pasangan berkenaan ke pejabat agama lelaki tersebut memberikan alasan isterinya tidak menyediakannya sarapan.

Lebih teruk lagi, lelaki tersebut didakwa memukul isterinya selepas dia kantoi cur4ng sehinggakan pada suatu hari wanita itu membuat laporan polis kerana tidak tahan diperlakukan sebegitu.

Ramai netizen melepaskan kemarahan mereka terhadap lelaki tersebut kerana bukan sahaja cur4ng malah turut memukul isteri selepas perbuatannya diketahui.

Dah cur4ng lepas itu bantai bini pulak. Ahh bod*hnya.”

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

KREDIT:beautifulnara.com

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*