Pernah tular memandu guna kaki, wanita tanpa tangan selamat bertunang

Pernah tular memandu guna kaki, wanita tanpa tangan selamat bertunang

Wanita yang kudung kedua belah tangan sejak lahir, Norfarrah Syahirah Shaari selamat melangsungkan pertunangan dengan jejaka dikenali sebagai Zul Roy di kediamannya di Bagan Datuk, Perak.

Menerusi perkongsian foto di laman Instagram, wanita berusia 34 tahun itu meluahkan kesyukuran semuanya berjalan lancar dan seterusnya melangkah ke alam perkahwinan tidak lama lagi.

Alhamdulillah.. selesai majlis pertunangan,” katanya yang sering diundang bagi menyampaikan ceramah motivasi.
Foto yang dikongsi memaparkan seorang wanita dipercayai bakal ibu mentuanya memakaikan gelang kaki sebagai simbolik sudah mengikat tali pertunangan.

Sementara itu, terdapat juga foto Norfarrah Syahirah dan pasangan duduk di atas pelamin yang mengenakan persalinan sedondon berwarna hijau lembut dengan kapsyen ‘One step closer’.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen mengucapkan tahniah susulan berita gembira itu selain mendoakan dipermudahkan segala urusan untuk ke jenjang pelamin.

Alhamdulillah.. tahniah!

Semoga dipermudahkan segalanya

Sebelum ini, kisah Norfarrah Syahirah sentiasa menjadi perhatian ramai berikutan kecekalan dan semangatnya dalam menjalani kehidupan seharian sebagai Orang Kurang Upaya (OKU).

Antara videonya yang tular di media sosial adalah aksi memandu menggunakan kaki sehingga membuatkan netizen kagum dengan kebolehan luar biasa itu.

SumberInstagram & Facebook Norfarrah Syahirah

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*