“Apakah Amalan Ibu Sis Waktu Hidup..”-Ibu Wanita Ini Men1ngg4l Dvnia Semasa Mengerjakan Umrah Di Makkah.

“Apakah Amalan Ibu Sis Waktu Hidup..”-Ibu Wanita Ini Men1ngg4l Dvnia Semasa Mengerjakan Umrah Di Makkah.

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan di tiktok sunlightmorning, dimana beliau memuat naik video bersama ibu dan ayahnya ketika di Makkah untuk menunaikan umrah. Menerusi video tersebut, dilihatkan ibunya yang telah men1ngg4l dvnia ketika berada di sana.

Semua sedia maklum, kem4tian adalah satu kepastian dan bakal dilalui oleh setiap manusia. Malah, tidak dapat dinafikan seseorang yang berpeluang men1ngg4l dvnia dalam keadaan khusnul khotimah adalah sangat dicembvrui oleh setiap muslim.

Seperti perkongsian daripada pengguna tiktok ini, dimana ibunya mengalami demam dan ses4k n4fas secara tiba-tiba ketika hari mahu pulang ke Malaysia.

Perkara ini mengejutkan ahli keluarganya kerana pada awal ibunya baik-baik dan sihat sahaja. Namun begitu, takdir telah menentukan segalanya. Ibunya terpaksa ditidurkan oleh doktor disebabkan beberapa organ gagal untuk berfungsi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Menjengah ke ruang komen, rata-rata netizen turut berasa sedih atas kem4tian ibunya dan ramai yang mencembvrui kem4tian khusnul khotimah arw4h ibunya ketika berada di tempat suci Mekah. Ramai juga yang memberikan kata-kata semangat agar kelurganya terus tabah dan diberikan kekuatan dalam menghadapi dvgaan Allah.

“Allahuakhbar, pemergian yg dicemburui. semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang beriman. salam takziah. alfatihah..”-komen salah seorang netizen.

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*