“Samp4h Yang Dilahirkan Mewakili Seni TanahAir..” Tldak cukup dengan itu, Ini Ayat Sharnaaz buat PakNil

“Samp4h Yang Dilahirkan Mewakili Seni TanahAir..” Tldak cukup dengan itu, Ini Ayat Sharnaaz buat PakNil

Baru-baru ini kecoh di media sosial mengenai satu video seorang lelaki yang melakukan ‘prank’ ke atas seorang wanita di sebuah taman.

Nama Aznil Terpalit. Melihat di Instagram milik Datuk Aznil Nawawi, ‘prank’ yang dilakukan tersebut adalah untuk satu program yang yang bernama Raja Viral dan dia merupakan mentor kepada Tk Toker berkenaan.

Menjelaskan perkara tersebut, Aznil berkata, dia sudah dimaklumkan video tersebut hanya lakonan semata-mata dan semua pelakon dalam rakaman tersebut dibayar.

Sharnaaz Ahmad Bersuara
Ekoran kejadian tersebut, pelakon Sharnaaz Ahmad turut bersuara dengan kejadian yang sedang tular di media sosial tersebut.

Allahuakbar Pak Nil sangat menghormati Pak Nil dalam industri, tapi kalau nak lahirkan kaki viral ni di Malaysia elok lahirkan lagi anak-anak seni berbakat dalam lakonan dan seni tanah air… Bukan viral sampah ini.

Menurut Sharnaaz yang berkongsi di Instagram storynya, dia menyatakan daripada melahirkan kaki viral sebegini, sebaiknya lebih banyak lahirkan anak-anak seni yang lebih berbakat. Sharnaaz Turut Kesal.

Dia yang menulis agak panjang, turut menyatakan zaman sekarang sudah tidak lagi persoalkan mengenai kualiti lakonan dan dia rindukan melihat bakat baru yang hebat dalam lakonan dan nyanyian.

Atas kejadian tersebut, Aznil berkata, sebagai mentor dia mengambil tanggungjawab sepenuhnya atas apa terjadi dan akan berusaha menasihati peserta program tersebut supaya lebih prihatin dalam menghasilkan kandungan di media sosial.

Sumber : Murai.

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*