“Jgn sebab perempuan..” Kakak buka cerita sebenar, dkwa HaqiemStopa Dianlaya

“Jgn sebab perempuan..” Kakak buka cerita sebenar, dkwa HaqiemStopa Dianlaya

Seperti diketahui umum, Haqiem Stopa ditahan polis Jumaat lepas kerana disyaki mengugut untuk sebarkan foto serta video tidak senonoh bekas teman wanitanya. Namun harini, dia mengaku tidak bersalah di harini, Mahkamah Majistret Selayang di sini atas pertuduhan menyimpan kandungan melibatkan wanita berusia 21 tahun itu dalam galeri 2 telefon bimbit milik peribadinya.

Aku tahu kau pun ada salah…..tapi perempuan tu punya pasal keburukan kau semua tersebar. Walau bagaimanapun, kakak kandungnya tampil membertahankan ‘ikon permotoran’ tersebut tidak bersalah. Sebaliknya, dia mendakwa bekas teman wanita terbabit telah merancang untuk lakukan penganiayaan terhadap Haqiem Stopa. Ujarnya lagi, satu persatu kebenaran pasti akan terbongkar juga.

lni teruk sangat dah kau hukum dia, lepas to beritahu takda kena mengena…apa benda ni dik, kau nak apa sebenarnya?

Tidak berpihak kepada sesiapa, pemilik akaun @Iadypaint86 ini dedahkan dirinya sudah tahu semua cerita sebenar. Pun begitu, dia berasa amat terkilan apabila wanita tersebut sanggup `menghukum’ adiknya sedemikian rupa. Dalam waktu yang sama, golongan lelaki turut dinasihatkan agar jangan mudah ikut telunjuk sebarang perempuan atas dasar cinta.

Kau dah jumpa lelaki lain, tapi kenapa perlu jahanamkan hidup dia..sebab apa tak rujuk dengan orang dulu sebelum buat?

Dalam video berikutnya, kakak Haqiem Stopa turut dedahkan wanita itu sudah mengenali lelaki lain. Bagaimanapun, dia tertanya-tanya apakah motif laporan polis tersebut dibuat selain dipertikai kenapa tak rujuk dengan ahli keluarga terlebih dahulu. Walhal, banyak perkara melibatkan adiknya boleh saja disampaikan kepada mereka sebelum ini.

Sumber : kisah dunia

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*