Beranlnya lra kongsi foto dengan syamsul undang kmarahan ramai

Beranlnya lra kongsi foto dengan syamsul undang kmarahan ramai

Kisah pengarah dan pelakon Syamsul Yusof yang mengaku telah berkahwin dua dengan Ira Kazar beberapa hari lalu masih hangat menjadi bualan di media sosial.

Para netizen melahirkan pelbagai pendapat dan kritikan terhadap keputusan Syamsul berkahwin lagi dan membela isteri pertamanya, pelakon Puteri Sarah Liyana yang disifatkan sebagai wanita teraniaya dan kuat.

Namun selepas memberi kenyataan sudah menikah dengan Iza di Thailand tanpa menyatakan maklumat terperinci, Syamsul yang diasak dengan pelbagai persoalan termasuk ibu dan bapanya mengaku tidak merestui dan mengaku Iza sebagai menantu, terus berdiam diri. Nama Ira Kazar juga menjadi trending di media sosial. Dia juga diserang netizen dalam

Instagramnya sebelum ini dengan nama @irakaza.
Dilaporkan anak perempuan pelakon Kazar itu sempat menyahaktifkan akaun tersebut, sebelum kini dlihat kembali ‘berfungsi’.

Namun, akaun tersebut hanya mempunyai 36 keping foto dengan kali terakhir dimuat naik pada 1 Ogos 2022.

Tidak hanya akaun tersebut, sebuah lagi akaun dengan nama @irakazarofficial turut muncul.
Akaun tersebut dimuat naik dengan foto foto berani’ apabila is mengandungi enam keping gambar Iza solo serta sekeping foto pernikahannya dengan Syamsul.

Baru diwujudkan sekitar tiga hari lalu dan telah diikuti sekitar 55 ribu pengikut, kapsyen yang ditulis pada biodata akaun ini juga menarik perhatian netizen.

Ulasan penuh dari chanel media viral.

“Don’t Disturb me. I’m happily married (Jangan ganggu saya. Saya bahagia setelah berkahwin.” Malah Instastory akaun ini juga meninggalkan pesan berbunyi: “Haters jangan kacau life orang #whatcomesaroudgoesaroud.”

Meninjau pada komen yang ditinggalkan, kebanyakan netizen masih meluahkan kemarahan dengan melabelkan Ira sebagai perampas selain mendoakan kehidupannya dengan Syamsul tidak akan bahagia.

Bagaimanapun, kesahihan akaun @irakazarofficial ini diragui sama ada ia benar benar milik Ira ataupun sekadar akaun palsu dan digunakan segelintir individu untuk mengaut keuntungan serta `menghangatkan’ suasana.

Sumber : Gempak

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*