Bayi terpksa Dibinkan Nasab Abdullah? Wanita sedlh sbelum ini difltnah, kini tk sangka ini tlndakan suami

Bayi terpksa Dibinkan Nasab Abdullah? Wanita sedlh sbelum ini difltnah, kini tk sangka ini tlndakan suami

Nampaknya dugaan yang dihadapi wanita bernama Cik Pia masih belum habis. Sebelum ini dia pernah dedahkan suaminya enggan datang mengazankan bayi mereka yang baru lahir.

Sewaktu itu, hanya keluarganya sahaja setia menemani dan bantu menguruskan segala proses selepas bersalin. Anak lahir tanpa diazankan, tanpa kasih sayang bapa, sekarang tanpa nama bapa.

Tidak cukup difitnah dan aibnya dijaja oleh suami, Cik Pia berkongsi sebuah lagi berita sedih iaitu mengenai kesukaran pendaftaran MyKid bayinya, Arumi di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN). Kini dia sedang buntu kerana lelaki terbabit dikatakan enggan memberi kerjasama.

LIHAT VIDEO DISINI

Menurut sumber yang dirujuk, katanya si ayah atau kad pengenalan asli miliknya perlu dibawa ke sana untuk pendaftaran sah. Takut besar nanti dia tanya kenapa nama abang ada bin.

Jika gagal berbuat demikian, pendaftaran akan jadi semakin sukar termasuklah kebarangkalian Baby Arumi terpaksa dibinkan dengan nasab Abdullah atau 99 nama Allah. Hati ibu mana tidak gundah mengenangkan anak yang lahir secara sah ini mungkin akan bertanya satu hari nanti mengapa namanya berbinkan nama lain.

Benci macam mana pun, settle la benda yang kita dah buat. Menerusi ruangan komen, ramai netizen tumpang sedih mengikuti luahan itu. Namun mereka terus mendoakan agar urusan Cik Pia dipermudahkan nanti.

Sebenci mana pun kepada pasangan saat sudah tidak bersama, netizen tegaskan segala urusan penting atau rasmi sebegini haruslah diselesaikan secara baik. Apalagi ia melibatkan masa depan anak.

Siapa sangka, rupanya ada para isteri yang pernah alami benda sama. Lebih menguji ketabahan, anak yang melalui situasi itu adalah berjantina perempuan.

Sumber : erinsakura

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*