Ramlah Ram Kini Bergelar Usahawan Kosmetik Di Usia 57 Tahun – “Wajah Masih Ayu , Suara Masih Merdu”

Ramlah Ram Kini Bergelar Usahawan Kosmetik Di Usia 57 Tahun – “Wajah Masih Ayu , Suara Masih Merdu”

Siapa sangka, gadis kampung yang bekerja di kil4ng elektronik mampu mencipta nama dalam sekelip mata selepas diangkat sebagai Juara Bintang RTM pada 1985.

Ramlah memacu nama sepantas peluru berpandu selepas satu demi satu kejayaan diraih ketika itu. Bukan hanya deret4n lagu nyanyiannya menjadi siul4n ramai,

malah kisah per1badi dan kontr0versi juga mula melingkari hidupnya apabila berada di puncak populariti.

Bagi Ramlah, bukan mudah mahu bertahan dalam industri muzik selama 36 tahun, banyak pengalaman manis dan pahit seiring dilalui.

Namun, penyanyi yang popular menerusi lagu Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu dan Cintaku Hanyut Di Lautan Sepi itu enggan mengenang kisah p4hit, sebaliknya hanya menyimpul kemas kenangan manis sepanjang bergelar penyanyi dalam hatinya.

Meskipun zaman berubah, Ramlah berkata, dia bersyukur masih diterima dan dianggap anak seni tegar. Ini berikutan masih aktif menghiburkan peminat dengan karya.

Masih cantik dan memuk4u, begitulah pesona selebriti popular 80-an Ramlah Ram yang kini lebih aktif menumpukan masanya sebagai usahawan k0smetik.

Menyentuh perkembangan baru, Ramlah Ram kini kelihatan fokus terhadap bisnes pewangi dan kosmetik miliknya secara atas talian.

Bisnes di bawah jenama RVR Cosmetics itu mula dijalankan sewaktu pandem1k, akibat banyak vndangan menyanyi terpak$a dib4talkan.

Bermula dengan produk pewangi RVR Perfume, kini Ramlah Ram sudah mengembangkan sayap kepada produk bed4k padat dan gincu di bawah jenama tersebut.

Kerana penangan produk ini juga, beliau semakin aktif muncul di platform TikT0k Shop untuk promosi berterusan.

Selain itu, beliau yang kini khabarnya hidup bersendirian kembali aktif menerima und4ngan nyanyian.

Sumber :Ramlah Ram

Kredit: KotakMedia

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*