“Memang Tk jangka benda ini tapi..” Ini jawap Sara bila tahu lra mengandung

“Memang Tk jangka benda ini tapi..” Ini jawap Sara bila tahu lra mengandung

Selepas sekian lama cuba mempertahankan rumah tangga dengan pelbagai macam cara, akhirnya detik 7 Mac akan datang bakal menjadi penentu buat Puteri Sarah Liyana dan juga anak-anak.

Enggan teruskan kehidupan berpoligami bersama si madu, Ira Kazar, aktres tersebut pernah mengungkap soal tanggungjawab yang terabai. Suami failkan untuk jadi pencelah untuk tuntutan injuksi terhadap isteri kedua.

Selain tuntutan untuk berpisah, Puteri Sarah turut teruskan petisyen perintah injuksi yang dibuat awal sebelum isu itu lagi. Walau bagaimanapun, cukup mengejutkan apabila semalam tular berita mengenai si suami failkan untuk jadi pencelah.

Pengarah tersebut dikatakan enggan tuntutan berkenaan memberi kesan kepada perkahwinan dan hubungannya bersama keluarga Ira Kazar. Saya dah tak kisah dia nak berbadan tiga ke empat ke…Saya dah tak kisah.

Ketika ditemubual pihak hlive, Puteri Sarah akui awalnya memang tidak tahu akan niat si suami untuk masuk campur urusan perintah injuksi. Malah jelasnya, lelaki tersebut hanya beriak biasa menghubungi anak-anak sepanjang berada di Mekah.

Namun dia Iangsung tidak gentar malah menerima sokongan penuh daripada kedua-dua ibu serta bapa mentuanya untuk terus lawan ketika di mahkamah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Official Hlive (@officialhlive)

Masa dekat Mekah, Madinah, dia call anak-anak macam biasa…Sarah pun tak expect benda ni
Bukan itu sahaja, berkemungkinan besar mereka juga akan turut serta bersama Puteri Sarah untuk hadir pada tarikh yang telah ditetapkan hakim Mac akan datang.

Menurut aktres berkenaan, soal suami ingin `mencelah’ itu hanya diketahui beberapa hari lalu melalui peguam.

Sumber : klsahdunla

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, LIKE Dan SHARE YA Semoga Bermanfaaat Terima kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*