34 tahun usia perkahwinan, isteri ND Lala fail cerai

34 tahun usia perkahwinan, isteri ND Lala fail cerai

Seperti yang telah sedia maklum, ibu Shila Amzah semalam telah memuat naik posting berkenaan seorang wanita yang dipercayai isteri kedua kepada ND Lala.

Sebentar tadi Fauziah Sarman hari ini telah memfailkan permohonan penceraian ke atas suaminya itu. Menurut laporan Harian Metro, isteri pertama ND Lala yang ketika ditemui di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat banyak mendiamkan diri apabila diajukan soalan tentang dakwaan suaminya bernikah satu lagi.

“Tak tahu, lebih baik tanya pada abang ND sendiri. Dia yang tahu.”

Fauziah yang sebelum itu hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Langat bersama adik perempuannya, Effi bagi urusan berkenaan diminta ke mahkamah bagi meneruskan permohonan itu.

Walau bagaimanapun , isteri kepada penyanyi dan pelakon 80-an itu hanya menjawab tidak tahu apabila ditanyakan tentang tindakannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fauziah Sarman (@mamazie68)

Tak mudah ambil keputusan berpisah
Adik ipar ND Lala berkata, ia bukan suatu perkara yang mudah untuk kakaknya membuat permohonan cerai memandangkan perkahwinan yang dibina sudah masuk usia 34 tahun.

Tambah Effi lagi, keputusan untuk datang membuat permohonan cerai ini adalah secara tiba-tiba, malah kakaknya itu juga berasa berat untuk membuat keputusan tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fauziah Sarman (@mamazie68)

Terdahulu, Fauziah telah mendedahkan wajah seorang wanita di Instagram milikya yang mendakwa wanita tersebut adalah madunya. Hantaran itu sekaligus menjawab dakwaan yang kononnya bapa kepada penyanyi Shila Amzah itu telah bernikah dengan wanita yang lebih muda.

Difahamkan wanita tersebut adalah kawan baik anaknya, Shila Amzah ketika di bangku sekolah dan nama Siti Munirah tidak asing dalam keluarga tersebut.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Himpunan Doa Harian

Sumber : Harian Metro (Norhayati Nordin)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*